Change 9, Dag 7

I går kveld ble det en liten tur da, med en snittfart på 5km/t og maxhastighet på 8km/t. Jeg dro med meg mamma og de støle låra mine på en 5,14km lang tur, som tok 1 time å gå. Jeg bruker Endomondo når jeg er ute å går/trener, å der kommer alle disse verdiene opp + kart dersom man har på GPS funksjonen på tlf.

Det ble også i dag en tur på Fresh mellom frokost og mellommåltidet. 1 times trening så slik ut:

– Mølla i 10 min med 6%helling

– Squats 3×10 rep med 30kg vekter

– 3×10 rep hofteabducsjon/adductor med 61kg vekt

– 2×10 rep singel leg curls (husker ikke vekta)

– 3×10 rep med leg raises

– 3×10 rep russian twist med 5kg vekter

– 3×10 rep av denne mageøvelsen som jeg ikke vet hva heter med 15kg

– 3×10 rep fire hydrants

– 3×10 rep donkey kick

– 1×10 rep fire hydrant leg extensions

– 3×10 rep glute bridges med 10kg vekter

– 1×10 rep toe touches

– 5×20 rep heel touches


 

Dag 7, 25.februar 16

Frokostkl. 08.00: 1 mål Forever Ultra i 2,5dl melk og 2,5dl bringebær og 1ts kakaopulver (smoothie), 2 Forever Lean piller og 120ml Forever Aloe Vera Gel i 2,5dl vann

Mellommåltid kl.11.00: 1 Forever Fiber i 3,5dl vann

Lunsj kl.14.00: 2 Forever Lean piller og 1 mål Forever Ultra i 1dl spinat, 1dl blåbær, 5 jordbær og 1dl melk (smoothie)

Middag kl.17.00: 120g kylling, 190g bakt potet, 1ss smør, olivenolje til steking, 1dl spinat og hvitløk.

Kvelds kl.20.00: 2,5dl vann

 

Ellers i dag har jeg prøvd å sette sammen en sunn middagsmeny for neste uke. Det ble mye inspirasjon fra Berit Nordstrand. Nå som jeg er ferdig med Change 9 til helga, så er jeg nødt til å være strangere med hva jeg dytter i meg videre fremmover. Derfor tenker jeg naturlige råvarer, mye grønnsaker, frukt og bær, og så lite sukker som mulig. Godis i helgene kan f.eks. være poppcorn.

Når det kommer til ekstra mat i dag, så har jeg ikke spist noe. jeg har i dag vært litt opptatt med å se på fly og  hotell til påskeferien. Står mellom Vilnius, Krakow & Gdansk.

 

I morgen er det FREDAG!!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg