Change 9, Dag 5

I dag var jeg en times tid på Fresh mellom frokost og mellommåltidet. Jeg skal i følge Change 9 heftet, utføre lavintensiv trening hver dag. Men bare 30 minutter om dagen. De har til og med lagt med forslag til trening. F.eks:

– Rask gåtur

– Styrketrening

– Svømming

– Yoga

– Sykling

– Step-up

– Tredemølle

De første 4 dagene har jeg gjort styrkeøvelser hjemme, men dette blir litt kjedelig i lengden, og jeg har heller ikke vekter hjemme, så da blir jo ikke motstanden i øvelsene den beste. Derfor var jeg på Fresh i dag, og økta ble seendes slik ut:

– 10 minutter rask gange i 6% helling

– 2×10 rep knebøy med 40kg vekt

– 3×10 rep utfall med 30kg vekt

– 2×10 rep skråbenk 10kg vekt

– 3×10 rep donkey kick (husker ikke vekta)

– 2×10 rep leg curls (husker ikke vekta)

– 3×10 rep hofteabducsjon/adductor med 61kg vekt

– 3×10 rep med 2 mageøvelser jeg ikke vet hva heter

Så tøyde jeg ut litt, og dro hjem. Eller, før jeg dro hjem, var jeg på meny å kjøpte hasselnøtter til sjokoladepålegget jeg lagde i dag. Gleder meg til å smake på det på sønadg.

 

Dag 5, 23.februar 16

Frokostkl. 08.00: 1 mål Forever Ultra i 2,5dl melk og 1,5dl blåbær (smoothie), 1 Forever Lean pille og 120ml Forever Aloe Vera Gel i 2,5dl vann

Mellommåltid kl.11.00: 1 Forever Fiber i 3dl vann

Lunsj kl.15.00: 1 Forever Lean pille og 1 mål Forever Ultra i 2,5dl melk og 2,5dl jordbær (smoothie)

Middag kl.18.00: 120g svinekotelet, bønner og salat fra frilista: gulrot, salatblad, agurk, reddik, tomat, vårløk. toppet med 1 ss olivenolje og 1ss balsamico.

Kvelds kl.21.00: 2,5dl vann

 

Ellers i dag har jeg ikke spist noe. Jeg har vært opptatt med å trene, planlegge middager til neste uke, rydde kjøleskapet og lage sjokoladepålegg, så jeg har ikke hatt tid til å tenke på at jeg er sulten.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg