Dag 3 av 100 uten unødvendig sukker

Da er dag 3 snart over.

Disse innleggene her er sikkert ikke super spennende å lese, men de hjelper meg litt med å holde orden og se ting litt tydeligere.

 

FROKOST: To hjemmelagede rundstykker (uten sukker i deigen) med ribberull. 1 glass Biola.

LUNSJ: 1 glass farris

MIDDAG: Kokt juleskinke, fløtegratinerte poteter, surkål og salat (bladsalat, mango, druer, paprika, klementin). 1 glass farris.

MELLOMMÅLTID/KVELDS: Druer, 1 klementin og 2 glass farris, 1 kopp kaffe, poppcorn og 1 Breezer

TRENING: Gått 5.41 km i snøvær og minus 7 grader. 58 minutter med en snittfart på 5.63 km/t og en max hastighet på 7.21 km/t. Forbrent ca 413 kcal.

 

Alt i alt er jeg egentlig ganske fornøyd med denne dagen. Jeg har trent, og jeg har ikke spist for mye. Nedtur med fløtegratinerte poteter og Breezer da men…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg